Beroeps­aansprakelijk­heid voor callcenters goed geregeld

Als callcenter handelt u namens andere bedrijven en organisaties het telefoonverkeer af. De éne keer treed u op als servicedesk en de andere keer ontplooit u marketingactiviteiten namens derden. Dat is een hele verantwoordelijkheid.

Ondanks dat u alles goed heeft geregeld kan er iets mis gaan en wordt u beschuldigd van iets waar u misschien niet eens verantwoordelijk voor bent. Dan kunt u van onze expertise aan.

Premie berekenen ›

Schadefilosofie

Pas bij schade merkt u hoe belangrijk het is om een goede beroeps­aansprakelijkheids­verzekering te hebben. Wij helpen u op een snelle en effectieve manier met eventuele geschillen om te gaan. En bij een schadeclaim is de dekking het uitgangspunt en niet het uitsluiten ervan!

Onze schadebehandelaars houden rekening met uw reputatie en de commerciële verhouding tussen u en uw opdrachtgever.

Verzekerd als geen ander!

Maak een berekening ›